Laerthel vagyok, papíron filológus,

Laerthel vagyok - papíron filológus, ha valami fáj, akkor költő (ha pedig azt akarom, hogy másnak is fájjon, akkor hobbiesztéta). Két regényem van tervben, de őket még metszegetni és locsolgatni kell egy kicsit. Szeretem a mitológiát, a nyelvészetet, az irodalomelméletet, az írástechnikát, az ezzel kapcsolatos ötleteket, eszmecserét, gondolatmeneteket. Ez a blog "lakhelye" és melegágya minden ilyesminek. FIGYELEM: az írástechnikai cikkeket egy az egyben hozom át a 'Laerthel műhelye' címet viselő wattpados gyűjteményből, bármikor alávethetem őket némi utólagos szerkesztésnek.

2022, nyár, fotódömping

 Aki ismer, tudja rólam, hogy nem csak írni szeretek, hanem fotózni is. Általában a telefonommal űzöm ezt a mára sokak szerint a fogható valóság bizonyításának egyetlen módját jelentő tevékenységet, de van, amikor rászánom magam, hogy "rendesen" csináljam. Például most.

A nyáron szűk egy hónapot töltöttem Finnországban, és utána Anglián keresztül utaztam haza (ott is maradtam egy eseménydús hétvégét), szóval nem volt kérdés, hogy a kamerámat is beletömöm az egy szál hátizsákba, amivel útra keltem. Arra gondoltam, a kedvenc képeimet megosztom a nagyvilággal =)

Nagyrészt Ouluban laktam: ez már van annyira északon, hogy június közepétől nagyjából július közepéig egyáltalán nem megy le a nap, amikor pedig igen, akkor csak 1-2 órát tölt a horizont alatt. Nehéz volt megszokni, eléggé felborította az egyébként sem létező bioritmusomat :D

A hőmérséklet csodálatos volt, általában 18 fok körüli; de amikor Rovaniemibe látogattam, 23 fok volt (ez ott, a sarkkör fölött már melegrekord), sőt, Ouluban egyik délután a 25 fokot is elérte a hőmérséklet, akkor csaptunk egy strandolós napot. A mindenféle tavak, folyók és a tenger persze rettentően hidegek voltak, de meg lehet szokni, ha úgy alapból szeret úszni az ember - én amúgy is bírom a hideg vizet.

Az utolsó fotó kivételes, mert nem én készítettem, hanem a szaktársam, Aleksandra.

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése