Laerthel vagyok, papíron filológus,

Laerthel vagyok - papíron filológus, ha valami fáj, akkor költő (ha pedig azt akarom, hogy másnak is fájjon, akkor hobbiesztéta). Két regényem van tervben, de őket még metszegetni és locsolgatni kell egy kicsit. Szeretem a mitológiát, a nyelvészetet, az irodalomelméletet, az írástechnikát, az ezzel kapcsolatos ötleteket, eszmecserét, gondolatmeneteket. Ez a blog "lakhelye" és melegágya minden ilyesminek. FIGYELEM: az írástechnikai cikkeket egy az egyben hozom át a 'Laerthel műhelye' címet viselő wattpados gyűjteményből, bármikor alávethetem őket némi utólagos szerkesztésnek.

Tinta és tervek

Ezúttal nem írástechnikai cikk, hanem egy rövid helyzetjelentés következik =)

Jelenésem volt...

Egy pályázaton elért 2. helyezésnek köszönhetően a Negyvenkilenc című versem megjelenhetett a Tinta Folyóirat friss, X. számában. Ezen felül még egy interjú is készült velem, ami nagyon jó hangulatban telt.

Örülök, hogy éppen a Negyvenkilenc kaphatott helyet egy újság lapjain, mert az egyik legfurcsább, "legkísérletezősebb" versem, és kaptam pár elgondolkodtató kommentet is vele kapcsolatban.

Ezúton is köszönöm a Tinta csapatának a lehetőséget <3

>> Katt ide az online verzióért <<

Nyomtatott verzió folyamatban =)


Júliusi NaNoWriMo summer camp

Nemrég közzétettem egy kedvcsinálót, és egy apró szeletet a VALAKI MEGÖLTE FRAN CARTERT címet viselő első (publikus) regényemből. Jobban érdekel titeket, mint vártam, ezért átmenetileg ez lesz a prioritásom =) a júliusom elég mozgalmas lesz, de azért így is kitűztem magam elé egy 20 000 szavas célt. Ha tagok vagytok a NaNoWriMo oldalán, a hónap folyamán figyelhetitek, hogy haladok.

Augusztusban találkozunk! Még nem tudom, mikor folytatódik az írástechnikás blokk, de több félkész cikkem van talomban.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése